Reklamačný poriadok

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Settour Slovakia spol. s r.o.

Pre zabezpečenie správneho postupu pri vybavovaní reklamácií nekvalitných služieb poskytovaných alebo sprostredkovaných cestovnou kanceláriou SETTOUR Slovakia spol. s r.o. (ďalej len CK SETTOUR), vydáva CK SETTOUR tento REKLAMAČNÝ PORIADOK.


1  V prípade, že rozsah alebo kvalita služieb je nižšia, ako bolo dohodnuté v Cestovnej zmluve, vzniká zákazníkovi právo na reklamáciu. Zákazník je povinný uplatniť právo na odstránenie chybne poskytnutej služby bez zbytočného odkladu, a to priamo na mieste u dodávateľa služby alebo u povereného zástupcu CK tak, aby mohla byť vykonaná okamžitá náprava. Zákazník má právo reklamovať nekvalitné služby len vo vlastnom mene príp. v mene osôb, ktoré sú spolu s ním uvedené v Cestovnej zmluve..


2  Ak nie je možné okamžite vybaviť reklamáciu a zjednať nápravu, spíše zástupca dodávateľa služby  s reklamujúcim reklamačný protokol s označením zájazdu, reklamujúcej osoby a predmetu reklamácie. Protokol podpíše zástupca dodávateľa služby a reklamujúci, ktorý dostane jeden exemplár reklamačného protokolu. Tento potvrdený reklamačný protokol je zákazník povinný predložiť pri neskoršej uplatnenej reklamácii.


3  Svoje nároky z reklamácie musí zákazník uplatniť u CK SETTOUR bezodkladne písomnou formou. Na všetky reklamácie podané v súlade s uvedenými podmienkami, je CK SETTOUR povinná odpovedať písomnou formou, a to najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie.


4  Za predmet reklamácie sa nepovažujú náhrady takej škody a majetkové ujmy spôsobené zákazníkovi, ktoré sú predmetom zmluvnej úpravy poistného krytia poisťovne na základe poistnej zmluvy o cestovnom poistení, ani také škody a majetkové ujmy, ktoré sú z rozsahu poistného krytia výslovne vyňaté.


5  Ak nastanú okolnosti, ktorých vznik, priebeh a následok nie je závislý na činnosti a postupe CK SETTOUR alebo okolnosti na strane zákazníka, na základe ktorých zákazník úplne alebo sčasti nevyužije objednané, zaplatené a cestovnou kanceláriou zabezpečené služby, nevzniká zákazníkovi nárok na úhradu alebo zľavu z ceny týchto služieb.


6  CK SETTOUR nezodpovedá za škodu, ktorú nezavinila ani ona, ani jej dodávatelia služieb a škoda bola spôsobená zákazníkom, treťou osobou, ktorá nie je spojená s poskytovaním zájazdu, alebo udalosťou, ktorej nebolo možné zabrániť ani pri vynaložení všetkého úsilia, alebo v dôsledku neobvyklých a nepredvídateľných okolností.


Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 1.1.2024

Súbory cookie
Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Ak budete pokračovať bez vykonania zmien nastavení, predpokladáme, že chcete z našej webovej stránky dostávať všetky súbory cookie. Viac informácií
Ak nesúhlasíte, kliknite sem:

Nastavenie súborov cookie
Nutné súbory cookies
Nutné súbory cookie sú potrebné na poskytovanie základných funkcií na našej webovej stránke. Nutné súbory cookie sa nevyužívajú na ukladanie osobných údajov. Webová stránka nemôže správne fungovať bez týchto typov cookie.
Analytické súbory cookie získavajú informácie o vašom používaní webovej stránky. Ako nástroj na analýzu webu používame službu Google Analytics. Tento nástroj nám pomáha optimalizovať naše stránky a tým vám poskytnúť lepší užívateľský komfort.
Marketingové súbory cookie používame k prispôsobeniu informácií o našich produktoch a službách podľa vašich záujmov. Vďaka nim vám dokážeme zobrazovať relevantnú a zaujímavú reklamu.